Mijn eerste kaart van het nieuwe jaar eerst wil ik iedereen de beste wensen en een goede gezondheid en natuurlijk veel creativiteit toewensen voor 2015
De vierkantjes zijn restjes met met alcohol inkt de hoera is met een laag clear embossingpoeder bewerkt en afgewerkt met een lintje waar ik 2 paper beads heb aangehangen
waar rest ook goed voor zijn, 't is een knappe kaart geworden
BeantwoordenVerwijderengroetjes
Els
Heel mooi Carina, volledig mijn dada!!
BeantwoordenVerwijderenLiefs
Christine
Inderdaad leuk gedaan met de restjes....super leuk kaartje!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Diny
Ook voor jou een mooi jaar gewenst en je eerste kaartje is een zeer mooie start voor dit jaar,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Karin
Carina, voor jou ook en gezond en creatief 2015 en je eerste kaart is ZEKER al geslaagd.
BeantwoordenVerwijderenHeel mooi !