Ja Carina, 14 jaar samen werken dat telt al!! Mooi kaartje voor je collega!LiefsChristine
Mooie kaart met die tag erbij. Soms is het goed om te veranderen, maar veertien jaar is niet niks.Groetjes, Nelleke
Mooi gemaakt! Succes met je nieuwe baan!Groetjes van Henriët
Leuk bedankkaartje heb je gemaakt! Als je al zo lang met iemand samenwerkt, dat schept een band. Succes met de nieuwe wending in je leven.Karin
Heel tof gedaan,groetjes,Karin
Ja Carina, 14 jaar samen werken dat telt al!! Mooi kaartje voor je collega!
BeantwoordenVerwijderenLiefs
Christine
Mooie kaart met die tag erbij. Soms is het goed om te veranderen, maar veertien jaar is niet niks.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Nelleke
Mooi gemaakt! Succes met je nieuwe baan!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Leuk bedankkaartje heb je gemaakt! Als je al zo lang met iemand samenwerkt, dat schept een band. Succes met de nieuwe wending in je leven.
BeantwoordenVerwijderenKarin
Heel tof gedaan,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Karin