a card for the challenge of http://cas-ualfridays.blogspot.be/
een kaartje voor de challenge van http://cas-ualfridays.blogspot.be/
opdracht : zwart en wit + één ander kleur
Via de bingo van Mi CAS es su Cas ben ik op je blog terecht gekomen. Wat een mooie dingen laat je hier zien zeg. Ik ben volger bij je geworden. Neem je ook eens een kijkje bij mij? Groetjes van Henriët
Leuk he om CAS kaarten te maken.
BeantwoordenVerwijderenIk heb er ook aan meegedaan.
Groetjes, Nelleke
Mooi en dat extra kleurtje geeft het extra accentje!
BeantwoordenVerwijderenLiefs
Christine
Leuk geworden, Carina! Mooi dat oranje accentje!
BeantwoordenVerwijderenSuper sweet card! Love that one flower in the pop of color! Thanks for playing along with us this week at CAS-ual Fridays!
BeantwoordenVerwijderenHey Carina,
BeantwoordenVerwijderenLeuke kaart... zo simpel en zo mooi...
Liefs,
Nancy
So very pretty! I love the blooms!
BeantwoordenVerwijderenLeuk gedaan! Door de kleuren valt die ene bloem helemaal leuk op zo, ook al zijn het allemaal dezelfde bloemetjes! Top!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Wendy
zeer mooie en fijne kaart met een leuk accent,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Karin
Via de bingo van Mi CAS es su Cas ben ik op je blog terecht gekomen. Wat een mooie dingen laat je hier zien zeg. Ik ben volger bij je geworden. Neem je ook eens een kijkje bij mij?
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët